Author Topic: Adidas Juan Mata Chelsea 3rd Udebanetrøje  (Read 767 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lhcx2013

  • Guest
Adidas Juan Mata Chelsea 3rd Udebanetrøje
« on: August 28, 2013, 09:34:23 PM »

Nå, denne gang var jeg stadig taler om Adidas Chelsea 3. Udebanetrøje, selvfølgelig, jeg først og fremmest indføre jersey, der er Billige Fodboldtrøje, skal du ikke noget imod om dette. og jeg vil også fortælle dig nogle ting om Chelsea, nogle af jer der ikke kender. Så lad os komme i gang. Juni 2004 Chelsea til £ 4.200.000 årsløn rate netop underskrevet den portugisiske Porto vandt Champions League Mourinho. På det tidspunkt tog russiske milliardær Roman Abramovich i Chelsea allerede, men så Blues stadig kun ses som en opkomling, og ikke meget mesterskabet arv, sidste gang de vandt mesterskabet i England eller i en fjern 1954-1955 sæsonen. Abu galning efter sin tiltrædelse brugt 70.000.000 £ transfersum, indførelse af Didier Drogba, Essien, Carvalho, Kežman, Ferreira og en række spillere, men folk stadig bange for, at Marshal blev 41-årige i Premier League er usandsynligt at lykkes hurtigt. Men som Mourinho selv sagde, at han er "speciel" i Chelsea træner Jose Mourinho satte sin taktiske stil ind et team og grundigt erobrede Stamford Bridge Stadium.
OK, det er omkring Chelsea. For jersey, er valget af en for sig selv meget vigtigt. I dag vil jeg præsentere dig for en af ​​vores online shop sælger Heat landsholdstrøje, er det Billige Fodboldtrøje Sæt Adidas Juan Mata Chelsea 3rd Udebanetrøje 2012-2013. Dets vigtigste farve er sort, er der kun en lille hvid og gul. Især om sommeren, ser det ekstraordinært i beviser, elsket af mange kunder. Tøv ikke med, tiden er kostbar, skynd dig at vælge en af ​​dine egne landsholdstrøje, denne mulighed er sjældent. Hvis du stadig har spørgsmål, bedes du følge de links og komme i kontakt med os. Vi vil se frem til dine breve.

1,000 Leads Daily - 3 Day Risk Free Trial

Business Opportunity Leads!


 

P.S. Do you want to see how we made $14,178.00 Dollars Last Month?

Click Here For All The Info!

Free Advertising Forum Post Ads Online